2011. július 31., vasárnap

Judas

Nos, csináltam egy Lady Gaga inspirált make-up ot, mivel manapság talán ő a legjobban felkapott és sztárolt énekes és az egyik legnagyobb botrányhős is. Személy szerint nem szeretem a zenéjét, de az tény, hogy a sminkjei ruhái, eszméletlen kreatívak akár ő akár a stylistjai találták ki neki ezt a szerepet.Jól csinálja azt amit csinál vagy amit elvárnak tőle, ennyi amiért tisztelem őt. A Judas című klipben látható egyik sminkje nagyon megfogott és megpróbáltam lemásolni több kevesebb sikerrel.Szerintem neki jobban áll mint nekem, de hát nem ez a lényeg :DDD ...nos, lássuk a képeket.:)



ez elég homályos kép lett, de azért raktam fel, mert valamennyire látszik rajta a barna pirosító amit felraktam :D


Itt a klipp, a zenét egyáltalán nem szeretem, én csak tippeket szoktam ellesni az ilyenekből.Legtöbb POP sztártól nem tudok mert egyik sem vállal be extrém sminkeket amiket szeretek csinálni csak ilyen természetes dolgokat, az pedig nem valami inspiráló.....

Nos ennek a sminknek szerintem a legnagyobb varázsa az, hogy tiszta, letisztult, egyszerűnek látszik de mégis extrém és nem hétköznapi.Szóval lehet próbálkozni emberek, remélem ügyesebbek lesztek nálam:DDDD

Hozzávalók(:DDD ):
-Vollaré alapozó és kompakt kőpúder
-Lora korrektor
-Bao li shi folyékony szemhéjtus
- Valentina palettáról igazából én nem pirosítót használtam, hanem szemhéjfestéket...az is tökéletes volt az arcomra...:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése