2011. július 11., hétfő

Smink és nyereményjáték:)

Először a nyereményjátékkal kezdeném, ez egy olyan lány oldalán van fent, aki nagyon sokat inspirál engem és rengeteg dolgot az ő sminkjeiből tanultam el:) Nagyonjó cuccokat dobott fel, szerintem érdemes belevágni:)
http://themoonmaiden-blix.blogspot.com/2011/07/morgana-cryptoria-makeup-and-moon.html

Ha már ennyit írtam Morgana Cryptoria blogjáról, akkor azthiszem bemutatok pár sminkemet amit tőle tanultam el.Ezek régi sminkek, megpróbálom előhozni az emlékeimet arról hogy mit mivel csináltam:D
Egyébként holnapra postolok előre, mert nagyszüleimhez megyünk meg el kell mennem orvoshoz:( ...már egy hete kiütéses vagyok és valószinűleg allergia...szóval ki kell hogy vizsgáltassam magam :(

öhm..igen, ezt a sminket érettségire csináltam és nem volt nálam csak teló...hülye vaku... 

itt jobban néz ki:) persze ez már az itthon továbbfejlesztett verzió:D
Ezkhez használtam:
-Qianyu szemhéjpúder paletta, fekete, szürke és fehér szinek
-Lora korrektor alapozásra
-Essence szemceruza
-és az akkor már kifogyóban levő Essence be connected szempillaspirál
-az arcomat itt nem alapoztam -.-...jobb lett volna:D

na igen, ilyen egy normális fotó:D


Amiket ehez használtam:
-Miss Rose 64 szinű csillogós paletta , kék és fehér szinek
-Qianyu 6 színű paletta feketéje
-Davis eye-01 duplavégű szemceruza feketéje:)
-szempillaspirált elfelejtettem felrakni:D




Ezekhez amit használtam:
-Miss Rose csillogós palettából arany, barna és kék szinek
-Volume Extreme Waterproof szempillaspirál(egyébként ez egy másolat csak msot hirtelen nem jut eszembe a neve)
-Essence eyebrow design szemöldökceruza
-Outdoor Girl nevezetű zselés szemhéjtus (ez most az aktuális kedvencem)
-az alap pedig a szokásos Lora korrektor :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése