2011. augusztus 4., csütörtök

Hogyan tüntesd el a szemöldököd?

Nemtudom kit mennyire foglalkoztatott már a kérdés hogy vajon hogyan nézne ki rajzolt szemöldökkel.Engem már régóta foglalkoztat ez a téma, mivel elég rakoncátlan szemöldököm van, és nehéz vele dolgozni ha éppen sminkelhetnékem van.Rengeteg videót láttam már a nagyokosoktól, hogy hogyan csinálják a különböző smink remakejeiket pl. az olyan karakterekét mint az Alíz Csodaországban-ból a Vörös Királynőét:) ....
Szóval úgy határoztam én is kipróbálom, hátha megtalálom a választ....választ nemtaláltam, de jól elszórakoztam....
Hozzávalók:stift ragasztó ami vízzel lemosható, alapozó, púder, a körítés pedig már csak rajtatok múlik.
Az én legnagyobb problémám az, hogy a szemöldököm közel határos szinű a feketével, szóval bámennyi alapozót tettem rá, nemigazán akart fedni, de egyszer sikerült végülis :D ...Az a lényeg, hogy a szemöldöködet lekened a ragasztóval, megvárod míg megszárad, rákened az alapozót, megvárod míg megszárad valamennyire. Ezután jöhet a púder rá és ezután hozzáalapozod az arcodat. :) Kb..ennyi...nem nagy ördöngősség, csak világosabb szemöldök kell hozzá mint az enyém.
Hát így néztem ki lealapozott szemöldökkel.Látszik, hogy mennyire átüt a fekete szemöldököm: o


Nos így néz ki egy kis körítéssel életem első rajzolt szemöldöke:D

Engem picit Gagára emlékeztet...xD De anyám azt mondta olyan vagyok mint Joker, csak kicsit túl kéne húznom a kontúrt a számon :D

Nos hát ez lett volna a kis poszt, a szerencsétlenkedésemről.Jó móka volt, megpróbálom majd fejleszteni ezt a tudásomat is, hogy ne csak Kiszel Tünde szemöldököt tudjak rajzolni magamnak vagy bárki másnak :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése