2011. július 25., hétfő

Ígéret szépszó :)

Nos ahogy megígértem egy tesztelős post következik, amiben a legújabb zsákmányaimat mutatom be és tesztelem:) Kezdeném is az Essence You Rock! palettájával:


 

Nos így néz ki, cuki kis paletta, egész jó színekkel.Személyes kedvencem a bal alsó barna szín és a mellette levő lila  *__* ....A csomagolás teljesen korrekt, kemény fedeles borítású, színes.Mágnessel záródik, bár szerintem ez elég kis gyengusz mágnes, lehetne erősebb is ezért ha táskába rakjuk szerintem vigyáznunk kell azzal hogy olyan helyre tegyük ahol nem nyílik ki.Van benne egy kétvégű kis ecsetecske, ami annyira nem jó, de attól még lehet vele dolgozni ha mellé használjuk az applikátor véget is.A világos színekkel csak annyi a bajom, hogy ha nem alapozzuk meg a sminkünket semmi sem látszik belőlük, azok kicsit pigmentáltabbak lehetnének, de ez lehet azért van, mert nekem ilyen extrém színes sminkjeim vannak.A szemceruzával változó a helyzet, olvastam hogy volt aki nem volt vele megelégedve.Nekem semmi bajom nincs vele, puha, könnyen használható.Bár egy mini hegyezőt hiányolok, egy fesztiválon hamar kopik a szemceruza főleg ha az emberjánya extrémdolgokat csinál:)



(mielőtt valaki megkérdezné azok karmolások és a Mandarin művei :D ..belelendült a grága egy kicsit a játékba)


Most jön a legújabb szerelmem, az Essence Smokey Brush:



Rengeteg bloggerinánál olvastam hogy nagyon jó kis cucc, és hogy megéri azt a pár száz forintot (400) amit kiad érte az emberjánya:) .Gondoltam nem mondanak hülyeséget, így megvettem.Iszonyatosan jó a kialakítása, nagyon könnyű vele dolgozni, nagyonjól eloszlatja a festéket a bőrön.Mióta megvettem csak füstös szemeket csinálok, csak azért hoy használhassam.

Smink amit ezzel és a You Rock paletta színeivel készítettem:

sajnos nem olyan jó képek, mert a fényképezőm most nemüzemel így telóval fotózgattam...

Mos következik egy másik kedvencem:
Essence Glossy Lipbalm
Bőrön így néz ki:)

Nos ezt csak ajánlani tudom mindenkinek, mert nagyon  jó terméke az Essence-nek. Most néztem a honlapon, elméletileg 5 színben kapható, én eddig csak 3-al találkoztam.Lényegtelen, nagyon jól kezelhető kis ajakbalzsam, nagyon pici színt ad az ajaknak, annyi baj van vele, hogy óvatosan kell bánni az adagolással, mert ilyen kis csőrös, nyomós csomagolása van és ha túl erősen nyomod, akkor rengeteg szájfényt nyomsz ad ajkadra és úgy nagyon ragad.Nagyon tartós egyébként, én ma számoltam hogy hány óráig bírja, és olyan 3-4 órahosszáig figyeltem.Evés után természetesen picit kell még hozzá kenni az ajkadra, de még az evéspróbámat is egész jól tűrte.

Nos ennyi lenne mára, próbáljátok ki ezeket a termékeket, mert nagyon megéri:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése