2011. július 11., hétfő

Elindult:)

Nos, köszöntök minden errejáró emberkét a blogomon!^^
Elindítottam az első blogomat, abból a célból, hogy megoszthassam mindenkivel a tapasztalataimat és esetleg tanácsokat tudjak adni sminkelés témában bárkinek:) ...Igazából én nem vagyok profi sminkes, minden amit tudok azt a netről tanultam el:) Legfőbb indokom mégis az, hogy bemutathassam azokat a termékeket amiket én használok.Én nemhasználok drága MAC, vagy másmilyen termékeket mivel nincs rá pénzem.Ezért szeretném megmutatni mindenkinek, hogy olcsó dolgokból is lehet szép sminkeket készíteni:) Remélem tudok hasznos tanácsokat adni majd ^^ Nos azthiszem bele is vágok:)
Nos ennél a sminknél ezeket használtam:
-Miss Rose 64 szinű csillogós palettáról egy szép türkizes színt és a feketét(sajnos ezeknek nincs nevük, de ha gondoljátok találhatok ki nekik xD)
-alapozni a sminket én korrektorral szoktam, ez Lora márkájú
-Bao Li Shi folyékony szemhéjtus
-egy régi Essence szemceruza
-Miss Sporty Be Connected szempillaspirál
-púder az arcomon pedig egy Lora márkájú kőpúder:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése