2011. július 13., szerda

Újabb smink, és egy új lakó:D

Nos, tegnapelőtt este átmentem a szomszédhoz, mivel már régen megbeszéltük hogy kapok tőlük egy kiscicát, és már voltam is megnézni őket egyszer:) Szóval elhoztam a kis cukiságot:D Tesómmal sokat agyaltunk rajta hogy mi legyen a neve a kis kandúrnak és úgy döntöttünk hogy Mandarin lesz...szóval itt van Mandarin:

Ezenkívül amúgy nemsokminden történt, nemsoká varrok ha minden jól megy:)
Nah és egy kis smink x))
Nyáh hát ezt a ballagásomon viseltem ^^, ezeket használtam:
-természetes hatású műszempillák(százasok sminkes cuccai között fellelhető, vagy illatszerüzletekben)
-Miss Rose paletta barna árnyalataiból elég sok:D
-Bao Li Shi folyékony szemhéjtus
-Lora kőpúder
-Essence szemöldökceruza:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése