2012. január 12., csütörtök

Mini haul

Húúú bocsika emberek, mostanában nemnagyon van időm sminkelgetni, vannak tervezve dolgok, csak egyenlőre leköt a suli, mert bizony még szakképzőn is vizsgaidőszak van, meg most lesz egy kis tetoválgatni valóm is;) Na de hát vásárolni azért akadt egy kis időm:) Voltam Rossmannban és DM-ben is:)
Lássuk a medvét!!!!!:)))



Az első amit bemutatnék nektek az egy Balea testápoló, azt olvastam valahol hogy limitált, bár lehet hogy tévedek.Na de a lééééééényeg!Imádom az édességeket és ez is egy igazi édesség nagyon finom illata van, én a krémtúróhoz tudom hasonlítani.A neve "cukorfalat" :D Hát tényleg magamba tudnék harapni amikor rajtam  van:3 Egébként én azt érzem hogy nem csak az illata nagyon jó, hanem tényleg jól hidratálja a bőrömet:)




Ezt a New York Color lakkot csak azért vettem meg mert olcsóra volt leakciózva a Rossmannban, (300Ft) és nagyon kiváncsi voltam rá hogy vajon hogyan fog teljesíteni.Hosszan tartó hatást igér, ami alappal még egészen biztos alap nélkül szerintem annyira nem mert ma lakkoztam ki a körmömet vele, de a nem befotózott kezemen már kicsi pattogzás is látszik.De sajnos nem csak ez az egy problémám van ezzel a körömlakkal, hanem az is, hogy egy rétegben egyszerűen szinte nem fed.2-3 réteget kellett felvinnem ahhoz, hogy elérjem azt a színt amit szerettem volna.De a színe egyébként gyönyörű, akinek még ezek után is fáj rá a foga, akkor a szín neve Midnight Amethyst.

Hát ennyi lettem volna mára, legközelebb remélem tartalmasabb postot sikerül összedobnom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése