2012. január 25., szerda

Meglepődés

A héten hétfőn és kedden  nem volt sulim, így barátnőmmel hétfőn úgy döntöttünk hogy bóklászunk egy kicsit, igaz Debrecent terveztük, de Szoboszló lett belőle :D Vásárolgattunk is, hát nem túl sokmindent de azért vettünk pár dolgot. Egyszercsak elhatároztuk, hogy á nézzünk már szét a Rossmannban, mert én már nagyon kiváncsi voltam hogy melyik kollekció lesz kint a Crystallized vagy pedig a Legends of the sky (én az utóbbit várom nagyon) és mit látok, hát egyik sem!!!!!!! Nagyon meglepett mert ezeket a kézkrémeket nem mostra vártam hanem a fent említett kollekciók után. Na de lássuk mi volt az ami ekkora meglepetést okozott! Egyébként nagy akciózás vagy az Essencenél, érdemes bemenni, a legtöbb kimenőszériás cucc 300Ft körüli áron kapható:) Bár én nem vettem semmit mert kb olyan dolgok vannak leakciózva amikből már van :)))
Na de vissza a kézkrémekhez!!!!

Alma és vanília

12 órás védelmet igér drága kacsókáinknak, hát nemtudom biztosan úgy van ahogy mondják:DDD Nem vettem egyikből sem mert úgy gondoltam hogy nekem ezekre most egyáltalán nincs szükségem, nagyon jól megvannak a kezeim úgy is hogy a multkor vásárolt Balea testápolóval kenegetem őket:)

Ilyen szöveggel árulják:
"Az ínycsiklandó alma és a mindenki által kedvelt vanília éppen annyira hozzátartoznak a téli napokhoz, mint a hóval borított hegytetők és a befagyott tavak. tápláló védelem és igazi téli hangulat egyben. a shea vaj és a kókusz olaj szintén elengedhetetlen összetevői ennek a kézkrémnek is, hogy kezeid védelmet kapjanak a téli időszakban is! kezeid lágyak és puhák lesznek, így nem kell vastag, téli kesztyűbe bújtatnod őket!"

Fehércsoki és málna
"Az ellenállhatatlan fehér csokoládét a málna illatával kombináltuk, amely kényezteti érzékeidet már akkor is, amikor letekered a kupakot. shea vajban és kókusz olajban gazdag, 12 órán keresztül hidratálja kezeidet, amelyek újra puhák lesznek ennek a krémnek a használatával. "
Ez hangzik számomra a legfurcsábban, bár nagyon kiváncsi vagyok az illatára:)



Étcsoki és narancs
" Ezzel az intenzív balzsammal egyszerűen kényeztetheted kezeidet idén télen: shea vaj és kókuszolaj összetevőinek köszönhetően bőröd 12 órán keresztül megőrzi rugalmasságát, miközben hidratálja is kezeidet. az értékes narancs és az étcsokoládé tökéletesen kiegészítik egymást, és kezeidnek is tökéletes ápolást, kényeztetést ígérnek. az illatkombináció pedig igazán meghitt, téli hangulatot teremt."


Akinek kedve támadt ezekhet a krémekhez az vásárolja meg, 400Ft/db az nem sok érte, kézkrémet sokkal drágábban is lehet venni, ha szükségem lenne rájuk akkor én is vennék valószinűleg, de nincs :)) Ha ti kipróbáljátok írjátok le melyiket és hogy milyenek!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése