2012. január 18., szerda

Almaecetes fogyókúra

Hát igen, fogyókúra a mai téma, szerintem ez mindenkit aggasztott már és szerintem a mai világban nem találunk egy olyan nőt sem aki ne próbált volna ki egy tutinak ígérkező módszert.Hát én is így vagyok ezzel, sajnos eléggé elengedtem magam az utóbbi időben, és feljött pár plusz kiló amitől bizony határozottan szeretnék megszabadulni.Anyukám javasolta ezt a tippet, hogy amikor annak idején(vagy 10éve) amikor ő ezt a receptet kipróbálta sokat fogyott tőle.Nos, hát utánaolvasgattam kicsit ennek a dolognak azért hogy ez mennyire egészséges, meg mások is próbálták-e vagy sem.Itt a kis recept:

Tegyél egy evőkanál almaecetet egy pohár vízbe. Igyál egy pohár almaecetes vizet reggel (éhgyomorra) és délben (étkezés előtt kb. 15 perccel), valamint este (lefekvés előtt).

Na és akkor itt van amit még olvastam erről a módszerről:

• Az almaecet gyorsítja az anyagcserét, így a fogyáson kívül javítja mind a fizikai (vérkeringés, végtagok vérellátottsága), mind a szellemi állapotot (koncentráció, szellemi vitalitás).

• Serkenti az emésztést, és részt vesz a szervezet zsírbontó folyamataiban.

• Baktériumölő hatása tisztítja a szervezetet, amitől egészségesebb lesz a bőrünk, hajunk.

• Felélénkíti a sejtlégzést, és csökkenti az idő előtti öregedési tüneteket.

• Elpusztítja a bélfalon lévő baktériumokat, amelyek emésztési zavarokat, felfúvódást vagy székrekedést okozhatnak.


Remélem hatásos lesz nálam is ez a módszer.Majd megpróbálom dokumentálni, bár nemhiszem hogy tudok olyan képeket készíteni.Na de meglátjuk :)

Itt olvashattok róla bővebben, én is innen informálódtam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése