2012. január 18., szerda

Gésa make up

Ma megnéztem egy nagyon gagyi kínai romantikus filmet, aminek az egyetleg jó része a szép kínai és japán sminkek, ruházatok......Már régen szeretnék ilyen sminket készíteni, most elhatároztam magam, csak egy volt a probléma, hogy nincs fehér alapozóm, szóval így nincs olyan hatása a sminknek szerintem, de hát igyekeztem elérni azt a hatást :)))

Pfúúú ne tudjátok meg mekkora kinlódás volt a  piercing körül normálisan eloszlatni a színt xDDDD

Próbáltam kicsit ázsiaisabb szemformát rajzolni magamnak, de hát nekem olyan európai gülü szemeim vannak, hogy lehetetlen :DDDD


Nemtudom mennyire látszik, de egy régi fehér szemhéjpúderrel festettem végig az arcom, hogy világosabb legyen de így se lett olyan amilyet szerettem volna:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése