2012. január 25., szerda

Essence:Crazy good times

Húúú amikor megláttam ezt a kiadást, nagyon megörültem neki, mert bizony nagyon jó kis kollekció, nagyon tetszenek ezek a műszempillák, és a körömcuccok is nagyon jól néznek ki, bár én nemhiszem hogy fogok venni, mert mint azt régebben már említettem, nem vagyok nagy körmös :DD Na de ízlések és pofonok.A kollekcióban helyet kapott még egy glitter"ceruza" (nemtudom hogy fordítsam a glittersticket) ami szintén elég jól hangzik:)))







01 glitterastic, 02 paradelade, 03 princessorize, 04 candyction, 05 colourbration and 06 confetteria.



01 paradelade, 02 princessorize, 03 colourbration, 04 confetteria, 05 candyction and 06 glitterastic.

01 glitterastic and 02 candyction.



 01 paradelade and 02 princessorize.



Face and body glitter stick

Nagyon jó kis party kiadásnak igérkezik ;)))  Bocsi egyébként hogy mostanság csak ilyenek postolgatok, de lebetegedtem és a fenének van energiája ilyenkor sminkelni T__T bocsiii 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése