2011. augusztus 21., vasárnap

Tusvonal

Már régebben is gondoltam erre hogy írok a tusvonalazásról egy postot, de a héten kaptam egy külön kérést is szóval rávettem magam hogy megírom.A mellékelt ábrák az én termékeim, nem kinlódtam vele sokat, szóval kicsit gagyik lettek de a célnak megfelelnek:) ...Nem tudom hogy ki hogy szokta, nekem így kényelmes ezért én azt írom le ahogy én szoktam csinálni a napi rutinom részeként :D
Szóval van a szemed, ez teljesen mindegy hogy csak natúran egy kis vonalat akarsz húzni vagy éppen már van fenn valamilyen szemhéjpúrder, de ebből indulunk ki.

Én amikor csinálom mindig úgy szoktam hogy a szemhéjam felénél kezdem először a vonalat és a szemem ívét követi a tusvonal is.Persze ezzel is lehet variálni, így változatosabb lesz, de szerintem mindenkinek meg van a maga megszokott vonala amit szeret és tudja hogy jól áll neki:) Vannak trükkök hogy hogyan lehet egyenesre húzni, erre a legegyszerűbb amit láttam az az, hogy a szemed sarkához illesztesz ferdén egy cellux vagy szigetelőszalag darabkát és arra akár rá is festhetsz, mivel egyenes mindig tökéletes lesz a tusvonalad:)




Most jön a befejezés.Annyi az egész, hogy a szemed belső sarkától elkezded húzni a vonalat és összehúzod a korábban meghúzott vonallal. És tádááámm máris igézőbb a tekintetünk:) Egyébként a vonal vastagságát is lehet variálni, azzal is más és más hatást érsz el.Vékonyabb vonal természetesebb, a vastagabb pedig szerintem extrémebb hatású is lehet.
És akkor mutatok pár képet más és más fajta vonalhasználatról:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése