2011. augusztus 26., péntek

Szettt :3

Már régen akartam írni nektek egy kis postot a termékekről amiket használok :) Nos, hát itt egy kis képgyűjtemény a kedvenc cuccaimról, igazából ezekkel már nagyjából bármilyen sminket el lehet készíteni, bár nekem még ez még mindig kevés :DDDD ...
Ez a kedvenc palettám, ez egy 64 szinű Miss Rose paletta kemény 2000Ft-ért...marhajó vétel, imádom a szineit és nagyon jól pigmentáltak.Élvezet velük dolgozni :3

Ez egy noname paletta, ez is hasonló árú volt mint a Miss Rose, ennek annyira nem jól pigmentáltak a szinei, de ecsettel ezek is teljesen jól használhatóak, ezek inkább matt színek.Legtöbbször a pirosítókat használom belőle, meg amíg volt a világosabb púderből azt használtam xDD.

Ő volt életem első palettája, ő indította el a lavinát :D Jó szinei vannak, ő se annyira túlpigmentált, de használható, vele az volt a bajom hogy nagyon egyhangúak a színei.:) Őt kaptam, szóval fogalmam sincs az áráról...

Na és akkor a minik.Fentről kezdem.A szempillaspirál egy Maxfactor utánzat, de nagyon jól teszi a dolgát, szempillahosszabbító hatása van:) 400Ft volt..Mellette az ominózus Lora korrektor amit én primernek használok(200Ft).Alatta a kedvenc Lora púderem látható(300Ft). :3 ....Akkor a kis fésűs az egy Essence szemöldökceruza(400Ft), mellette egy kínaiban vásárolt duplavégű szemceruza(200Ft).Imádom a feketéjét, és igazából ha nagyon minimal sminkcuccot akarok vinni valahova akkor ez is teljesen elég szemhéjfestésre is:) .Mellette egy Miss Rose mini paletta(500Ft), hasonlóan a fentihez ennek is nagyon jók a szinei, egy a bajom vele hogy nagyon hullik amikor használom.A picike 6 színű pedig egy Qianyu palettácska (400Ft)matt szinekkel.Nagyon szeretem őt is, finom a textúrája és nagyon jól pigmentált és imádom a púderes illatát :)

Ő a zselés tusom, Outdoor Girl márkájú, teljesen korrekt 400Ft mindössze.

Így néz ki az ecsete és a kicsi tégely:)

A spirál közelről


Így néz ki a keféje:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése