2011. augusztus 10., szerda

Fotózás

Nos, egy ideje már nem postoltam, de ez csakis azért volt, mert a tegnapi fotózásra vártam :) Igen, fotózásom volt, persze kihasználtam az alkalmat hogy sminkelgessek kicsit.Nem volt nagyszám, földszineket használtam amik illettek a ruhámhoz, a hajamhoz és a környezethez.A fotókat Sárvári Géza készítette.Gyakorló fotós, nagyon ügyes és iszonyat jófej.:D Nagyon jóléreztem vele magam anélül is hogy ittunk volna...mert bizony bizony egy korty alkoholt se ittunk xDDD Teszek fel pár fotót, igazából nem a smink rajtuk a lényeg, de jól látszanak.:D
A szokásos dolgokkal dolgoztam:) Jöjjenek a fotók!




Ezek azok a képek amiken jól látszik, remélem nektek is tetszik majd.Ha valaki kedvet kap a fotózáshoz írjon rá Gézára, nagyon fog örülni neki . ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése