2011. szeptember 10., szombat

Sminkverseny

Húú bocsánat azért hogy ilyen régem postoltam sajna a suli elveszi az időmet, mert most képgrafikus vagyok a Medgyessy Ferenc Gimnáziumban  és bejárós vagyok...szóval későn érek haza blablabla...értitek ti:D
Nah szóval a Kreatív Keddesek indítottak egy sminkversenyt amire persze egyből jelentkeztem is és sikerült egy egész komoly sminket összeraknom :3 .Az inspirátor Michelle Pfeiffer Macskanője volt ami a Batman visszatér (asszem) c. filmben szerepelt.Nagyon szeretem azt a filmet és a karaktert is.Magabiztos tökös csaj egy kis skizofréniával fűszerezve nagyon inspiráló és igazából számomra egy példaképszerűség is *__*
Na de nem akarom sokat jártatni a számat(vagyis a kezem) hülyeségekről, jöjjön hát a smink!Juhéé!:D
Utolsó simítások :3

Ó igen pózoljunk az új sminkünkkel :D

Közeli..végre sikerült felragasztani ezt a pillát is normálisan...rájöttem a trükkjére :D

Meow!


Mégegy közeli :D

És csak hogy lássátok:Michelle Pfeiffer Macskanőként...iszonyat durva, ezerszer jobb mint a Halle Berry-s....


Jajj és egy kis személyes xDD...Mandarinról végre sikerült normális fotókat csinálnom xDD..Nagyon fotogééén xD...Nézzétek milyen nagyot nőtt!^^ <3





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése