2011. október 13., csütörtök

MÉG ÉLEK!!!!

Sajnálom emberek, hogy nemnagyon van időm blogolgatni, de igazából az van hogy bejárós vagyok újabban és  minden szabadidőmet kitölti.Sminkelni sminkelek minden nap, de hát az is ilyen kutyafuttában történik legtöbbször.Viszont nem is olyan régen (asszem 2 hete) volt egy kis összeröffenés, a haverokkal, barátokkal, így volt egy alkalom amire odatehettem magam :D .Szóval barátnőmnél Anitánál aludtam, kaptam tőle szempillát :D Egyszer megvette és fel se rakta meg semmi mert meggondolta magát :D...Node lássuk a kéépeket :3





Igen, szeretek hülye fejeket vágnii :PPPP

Nos amiket használtam :
-Szempillák, határozottan természetes hatásúak egyébként, aki nem tudta hogy van rajtam észre se vette :D
-Essence szemöldökceruza
-Essence quattro eyeshadow
-Essence all eyes on me szempillaspirál (egyébként ez nem az enyém volt hanem az Anitáé, de nagyonjól szuperált mint láthatjátok)
-Essence XXXL shine szájfény rock on színű változata (imádom ezt a szájfényt )

Az az este egyébként nagyon jól sikerült, Anitát is kisminkeltem, de elfelejtettem fotózni :D A lényeg hogy tetszett neki meg dizájnoltuk a haját is kicsit és utána jót buliztunk :D


Egyébként mi az ami érdekelne még titeket? Szeretnétek ha egy-egy ilyen sminkről leírást is csináljak hogy hogyan csinálom???:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése