2011. december 10., szombat

Csillááám

Nos, a héten kipróbáltam a csillámokat, csak eddig fogalmam se volt róla hogy hogyan kell felrakni őket úgy, hogy ne az egész fejem csillogjon tőlük, hanem csak a sminkem egy bizonyos része.Egyébként ez nagyon egyszerű, én hajzselébe kevertem bele őket.Természetesen minél többet raksz a zselébe annál csillámosabb lesz a sminked.:)





Amiket használtam:
-Essence quattro eyeshadow
-Essence multi action Smokey Eyes szempillaspirál
-Noname szájfény
-Ujsághoz volt csillám
-Essence szemöldökceruza
-Alverde pirosító (Most veszem észre hogy ez egy majdnem 100%-os Essence smink lett xD )

Egyébként ma akarom elkezdeni a ricinusolajas hajnövesztő kúrát.Ha ti is kiváncsiak vagytok rá, akkor itt olvashattok róla :http://www.crystalmakeupstudio.com/2011/12/ricinusolaj-legjobb-hajnoveszto-szer.html

Majd dokumentálom az élményeimet ezzel kapcsolatban, de szerintem tuti használni fog, több ismerősöm is használta már és mindegyikőjüknek bejött:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése