2012. június 12., kedd

Trash Queen diy és Make up:)


Az elmúlt időszakom nagyon zűrös volt persze ez nem mentség arra hogy nem postoltam, bár igazából időm se volt olyan sminkeket csinálni amiket szerettem volna:) Na de itt a nyár!Időm mint a tenger!:D És íme a nyár első postja.:D Ma egyedül voltam itthon, és nem bal lábbal keltem fel:D Nagyon sokat nézegettem a farmer short nadrágokat hogy mennyirre királyul néznek ki, főleg ha szegecs is van rajtuk :D .Gondoltam egyet és úgy döntöttem hogy fene fog több ezer forintot kiadni egy olyan nadrágért, amit én is megtudok csinálni.Hát fogtam egy ősrégi farmeromat amit már nem használok mert elég ronda volt a szára, meg trapéz szárú is volt és fogtam és levágtam a szárát.Aztán jött az ötlet, hogy a régi zenekaros pólóimmal is kellene kezdeni valamit, mert azokat se használom már csak itthon meg azokban alszom.Megfogtam a legrégebbit, amit annyira már nem is sajnálok és kivágtam a nyakát :D . Eztán már ötlet ötlet hátán, van mondjuk még nemnagyon merem a többi pólót is szétvágni mert azért 1-2 emlék is.Na de csináltam szép szines sminket, és végre normálisan sikerült kék szemöldököt is varázsolnom magamnak :D A héten megyek fodrászkellékesbe és veszek magamnak kék hajfestéket, reményeim szerint nem valami borzasztó áron....Valami új fazont is szeretnék majd a hajamnak, szóval most nagyon sok postolnivalóm lesz ha minden összejön úgy ahogy szeretném :D











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése