2012. március 31., szombat

Hajfestés otthon

A héten nagyon meguntam az egyöntetű barna frizurámat és úgy döntöttem, viszek bele egy kis változatosságot :) Így hát vettem egy doboz szőkítős hajfestéket és beleszőkítettünk itthon anyával a hajazatomba:)
Nem olyan nagy ördöngősség egyébként az otthoni hajfestés, csak vigyázni kell vele, hogy meddig van a festék a hajon.Főleg a szőkítésnél.
Amire szükséged van:
-egy edény, amibe a hajfestéket kevered (az olyanokhoz nem kell aminek van saját kis kinyomós dobozkája, bár én ha olyat veszek, ahhoz is szoktam mert én nem szeretem azt a kis adagolóját)
-hajfestőecset (koliban volt hogy művészecsettel festettünk hajat, az is tökéletesen megteszi hogyha nem sajnálod hogy színes lesz a szőre :D )
-védőkesztyű (többnyire mindegyik hajfestékes dobozban szokott lenni, de ha nincs akkor valamit mindenképpen húzzatok a kezetekre, ha nem akarjátok hogy a kezetek úgy nézzen ki, mint akit összevertek :D)

A hajfestéket elsőnek a hajtövekre kell felvinni, majd utána a hajvégekre. Mint ahogy már mondtam figyelni kell hogy mennyi ideig van fent, mert pl. ha a szőkítő túl sokáig van fent az teljesen tönkreteszi a hajat, "leégeti".

Nos hát én így néztem ki hajfestés közben és utána :DDD Nem akartam az egész hajamat szőkére festeni, csak ilyen réteket akartam szőkére.Egészen jól sikerült így első szőkítésnek, csak az volt a baj, hogy a hajam hosszabb részein még volt hajfesték, és ott ilyen vöröses árnyalatú :DDD De nem baj, majd a következő festéssel majd helyrejön az is :)))





Ezt a hajfestéket használtam, nagyon szeretem a Palette-et mert olcsó és jól fed, és könnyen kezelhető, az én hajam abszolút kezelhető maradt, semmilyen száraz érzete nincs.Bár mostanában azt vettem észre hogy egyre szűkülnek a hajfestékek színskálái, mert pl. amikor vörös volt a hajam akkor vadászni kellett gyakorlatilag a normális vörös hajfestéket, és ez most is így van.Bár valószínűleg ez a mostani divatirányzat miatt van, szerintem a természetes színek most virágkorukat élik és valószínűleg a gyártók is ezért dobnak a piacra egyre több natúr színű festéket.

Egyébként a saját hajammal most az a tervem, hogy veszek kék színű hajfestéket és kék lesz a hajam *-*
Ilyen színűt szeretnék most kihozni a szőke részekből, egyébként ez a szín a Directions- Lagoon Blue nevezetű színe.Kiváncsi vagyok hogy vajon mennyire lesz tartós és hogy azokat a részeket ahol eredeti színű a hajam vajon hogyan fogja befogni:D Hát próba cseresznye, legrosszabb esetben zöld lesz a hajam :D



2 megjegyzés: