2012. március 10., szombat

Galaxis

Ez egy Essence smink lett, az egyik quattro eyeshadow palettát használtam hozzá:)





Csináltam magamnak póni hajat :DDDDDSzóval ma egy intergalaktikus póni vagyok xDDD



És egy kis haul, csak mert mostanában vásárolgattam ezt-azt :DD


Ő a legújabb szerelmem, a H&M-ben volt 1700Ft :3 Imádom, ő az első kalapom, de lehet hogy ha így haladok, akkor nem is az utolsó lesz ^^





És íme egy kis sminkes cuccos is, a dm-ben volt leakciózva ez a kis cukiság, 300Ft-ra és egyszerűen képtelen voltam ott hagyni.Bár egyébként féligmeddig megbántam, mert a matt fekete része inkább olyan szemceruza (nemtudom máshoz hasonlítani) és nagyon nehéz felfinni, mert ecsetre nemigazán tapad, én ujjal tudtam a legegyszerűbben használni csak.Viszont a por állagú kis csillámos része az valami csoda, nagyon szép, felkenve nagyon kis szolid és csillog mint a félőrült:D


Black diamond a neve :3

Még egy kis tükröcskét is szorítottak bele, bár igazából semmi értelme nincs :D


Jajj itt ez a csodaszép szürke csillámos porocska:3 , osztálytársam azt mondta rá hogy mágnespor xDDD (természetesen fiú:D)

hm a teló kijelzőjén jobban látszott, de egyébként a felső a csillámos, az alsó ez a fura állagú

No hát mára ennyi lenne, a többi dolgot igyekszem majd befotózni: o ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése