2012. február 26., vasárnap

Sminkek megint

Ne haragudjatok, mostanában nagyon szanaszéjjel vagyok, rendezgetem magam meg az életem és fotózgatni se nagyon van időm.Most a hétvégén itthon voltam de természetesen megint elfelejtettem hozni a fényképezőmet haza, így megint csak a webcam maradt T_T .Igérem összeszedem magam T__T

Ezeket a sminkeket most készítettem a hétvégén hatalmas nagy unalmamban, egy régi miss rose palettám támogatásával :DDD Mostanában újrafelfedezem a régi dolgaimat például ezt a 64 szinű drágaságot is :D
És igen megint van egy kék smink xDDD és megint Mandarinnal pózoltam :D Szeretek kék sminkkel pózolni a macskával mert a smink szine és a macsekom szine között tökjó kontraszt van :D




Elég ritka pillanatok egyike, hogy ilyen természetes sminket csináltam, élvezzétek mert nemsűrűn van ilyen :DDD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése