2012. február 6., hétfő

Smink, Koli, Mini haul

Nos, hát hogy is kezdjem, tegnap óta bizony újra kollégista vagyok:) Nagyon aranyosak a szobatársaim, és tökéletes sminkalanyokat látok bennük, bár nemtudom még mennyire vevők rá :D Nagyon fura úgyra itt lenni bár nem ugyanabban a szobában vagyok hanem 2 emelettel feljebb xD  Egyenlőre még tud az újdonság erejével hatni rám, mivel még ismerkedek az új arcokkal és ehez hasonlók.Persze a beköltözéshez néhány elengedhetetlen dolgot vásárolnom kellett mert nélkülözhetetlenek :D Igazából csak samponom és tusfürdőm nem volt otthon :D A lényeg hogy vettem 2 baleás terméket a dm-ben:) Az egyik egy barna sampon a másik pedig egy nemtudom megmondani illatú tusfürdő, azthiszem mangós vagy fene se tudja de nagyon jó illata van :D .Mindennek örömére csináltam ma egy sminket, bár a ferde ecsetem otthon felejtettem :(  Szóval a szarul kiszedett szemöldökömet nem tudtam korrigálni :DDD na mindegy ;DDD légyszi nézzétek el ezt most nekem :D

Lila már régen volt ;D




Ezt látom amikor kinézek az ablakon :D

Mi az a guave???:D
 Egyébként a sampont tudtátok hogy tényleg barna?:D Mármint a szine :D Ez számomra hatalmas meglepetés volt mert régen használtam a sunsilk barna samponját és az nem volt barna csak ilyen kis barna csillámok voltak benne :D

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a sminked :D az valami gyümölcs nem?XD lehet, hogy hülyeséget mondok:D vagy is írok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő szerintem is valami gyümölcs de hogymifán terem, foggalmam sincs : o

      Törlés
  2. Az első kép nagyon üt!! Ügyi!

    VálaszTörlés