2012. február 3., péntek

Napi smink

Ma kicsit visszafogottabb és "természetesebb" sminket gyártottam magamnak mint általában szoktam.Nemtudom megmondani miért, ilyen kedvem volt ^^ . Voltam még a rossmannban is, és vettem egy új zselés tust is.Nagyon tetszik és iszonyat tartós, még úgy se jött le a fejemről hogy zuhanyalá álltam és dörzsölgettem a szememetxDD , de még a testápoló is nehezen végzett vele :DD Szóval mindenkinek ajánlom :) Ja! És felteszek egy kis cukiságot, amit barátnőmnek vettem a szülinapjára a múlthéten ;)


Egy cuki kis cicalánc amit barátnőmnek vettem szülinapjára ;) Ha lett volna szerintem magamnak is veszek egyet :DDDDD




Ami a nyalamban/fülemben van anyukámtól lenyúlt ki szett, de am van karkötője is :DDDD


És íme a gyönyörű zseléstus,  a Berlin Rocks árnyalat (lila) amit kőkemény 300Ftért vettem a nagy Essence leárazásban.Majd lesz teszt is ha lesz időm fényképezgetni jobban :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése