2011. december 31., szombat

Szilveszter

Nos, hát be kell hogy valljam, nem a kedvenc ünnepem, szerintem manapság már értelmét vesztette, mert kb minden fiatal szinte minden hétvégén ugyanúgy berúg, ugyanúgy bulizik mint szilveszterkor.Na de hát ma este mi is elmegyünk bulizni bár igazából annyira bizonytalan az egész hogy már falramászom ettől :P
A lényeg hogy csinálni akartam valami nem hétköznapit, és mivel szilveszter van valami nagyon csillogó, látványos dolgot akartam.Hát többé kevésbé összejött :D




Ezt csak azért tettem fel mert olyan szépen csillog ott a szememnél a csillám xD
Hm..hoppáááá elfelejtettem csukottszemes képet csinálni, na mindegy eltudjátok ti képzelni szerintem xD ...Fekete alap, csodaszép kék csillámok :3

Szóóóval BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN OLVASÓMNAK:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése