2011. december 23., péntek

Karácsonyi TAG

Már többmindenkinél láttam hogy töltögetik ezeket a TAG-eket hát gondoltam megcsinálom én is :DDD



1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Egyértelműen csomagolópapír, bármilyen rondán is csomagolok.Szerintem nincs annál jobb amikor végignézed hogy akinek adtad az ajándékot folyamatosan látja meg a részleteit az ajándékának és látod az arcán a meglepődést:)

2. Igazi vagy műfenyő?
Naná hogy igazi!Szerintem karácsony nincs fenyőillat nélkül.Nincs a műfenyőnél nagyobb baromság meg a fenyő illatú légfrissítőnél, aminek köze nincs a fenyő illatához

3. Mikor díszíted fel a fát?
24-én .Ez nálunk mindig közös családi rituálé.Poénkodunk, nevetünk, eeszünk és közben feldíszítjük a fenyőt.

4. Mikor bontod le a fát?
Vízkereszt után mindenképpen (jan.6) bár ez legtöbbször a fenyő tartósságától is függ, hogy mennyire hullik a levele stb....

5. Szereted a tojáslikőrt?
Igazából nemtudom, sose ittam még, nálunk az Unicum az ünnepi ital :D

6. Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Nemtudom igazából, nagyon régen volt de arra emlékszem hogy egyszer kaptam egy beszélős babát aminek a hasát kellett nyomkodni és úgy beszélt.Imádtam azt a babát :D

7. Van 'Betlehemed'?
Nincs és soha nem is volt :D

8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
A 3 éves keresztlányomnak mert annyi játéka van mint a nyű és nem szeretnék olyan dolgot venni neki amije már van. 

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Bátyámnak.Neki mindig tudok mit venni :D

10. Legrosszabb Karácsonyi ajándékod?
Egyszer kaptam egy hercegnőkös hófehérkés bögrét egy hófehérkés szatyorban.Tudniillik én nemvagyok valami nagy disney hercegnő fan :D

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Régen volt türelmem hozzá és csinálgattam elektronikus úton üdvözlőlapokat, mára már ellustultam ehez is :D
12. Kedvenc karácsonyi film?
Karácsonyi lidércnyomás és az Ollókezű Edward :))))

13. Mikor kezdesz vásárolni?
November közepétől egészen addig amíg mindenkinek nincs valami apróság vagy bármi a tarsolyomban :)

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem, nemigazán :)

15. Kedvenc karácsonyi étel?
Töltöttkáposztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mindig mindenhol akárhová megyünk az az első hogy Kitti töltöttkáposztát eszik :D 

16. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Nemigazán szoktunk elutazni, de ennek mindig menetrendje van.Szenteste itthon aztán a 2 nap a család 3 részére szánt látogatás:)

17. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Egyik sem, az a csúcsog gömbös izé van :D

18. Mikor nyitod ki az ajándékodat?
24-én a vacsi után, együtt bontjuk ki a dolgokat :)

19. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A rengeteg idióta ember, a tömeg.De ezt az év bármelyik időszakában nagyon utálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése