2011. december 4., vasárnap

Haul

Nah hát igérgettem már sokszor, végre volt egy kis időm befotózgatni azokat a dolgokat amiket nem mutattam még meg és mostanság vettem:))) Legtöbbjüket már kipróbáltam vagy éppen mindennapi sminkelési rituálém részévé válatak :) Remélem nektek is tetszeni fognak:)Bele is vágok!:)





Nos ez az első gyönyörűség legyen ez a Miss Rose por állagú szemhéjfesték.Nem nevezném pigmentnek mert nemigazán van túlpigmentálva.Cuki virág alakú dobozkában van elénk tálalva.Azért vettem meg hogy hú tökjó lesz ecsettel felvinni ezeket mert szépek a szinek és legtöbbször ilyenek is használok hétköznap.Persze csalódnom kellett mert applikátoros és ráadásul le se lehet szedni a műanyagot sem, szal ecset aaz ki van csukva :\ Ez az egyetlen problémám vele de amugy nagyon szép kics szinek, itt alap nélkül vannak a kezemen, nagyon csillámosak, karácsonyra vagy alkalmakra gyönyörű sminket lehet velük készíteni (egyébként azon filózom hogy valahogy megpróbálom összetörni úgy ezt a műanyag dobozt hogy zacsiba szinenként beletudjam tenni meglátom mi lesz vele, ölteteket elfogadok:D )
Ja!Kemény 400Ft-ot fizettem érte:)





Na hát ez a pirosító a szivem csücske lett, nagyon szép a szine, igaz nagyon erős, így csak keveset szoktam felvinni az arcomra belőle.Ajánlom mindenkinek, én akciósan vettem 400Ftért de alapjáraton annyira nagyon nem drága, megéri:)




Ez az Essence Multi Action szempillaspirál igazából elég zsákbamacska volt számomra, mert úgy vettem meg hogy beszaladtam a Dm-be hogy jaj kell egy új spirál valami jó és olcsó.Olvasgattam, gondolkoztam és végülis ezt vettem meg, mert az volt rá írva hogy füstös szemekhez amit persze én rengeteket hordok:) Nem is csalódtam benne, nagyon szép feketére festi a pilláimat és 2 rétegben még szebb az eredmény.Ami meglepetés volt számomra az a kefe.Nem körbe vannak rajta a sörték, hanem oldalt két sorban, és a végén egy kúpformában elvékonyodik, így a korrigálás, és a legrövidebb pillák befestése gyerekjáték.:) 700Ft körül volt ha jól emlékszem.



Ezt is azért vettem mert gyorsan volt szükségem egy normális tusra.Tökéletes, könnyen kezelhető.Az árára sajnos már nem emlékszem.


Ezt a Miss Sporty tust csak azért vettem meg mert kiváncsi voltam a szines tusokra is, valami 100Ft-ért vettem a Rossmannban a nagy leárazáson, egyedül ez a tus volt számomra egyébként nagy csalódás.Mert így kézen kipróbálva szép meg minden, de nagyon lassan szárad és nem is látszik a szemen.Nemhiszem hogy túl sokat használnám a jövőben.



Így néznek ki a tusok:)




Ezt is a nagy leárazáson vettem párszáz forintért, szép a szine de nem olyan túlzottan erős, maximum valamilyen színre feltéve lehet vele szép hatást elérni :)



Újságból való csillámok, nemtudom már melyikbe volt, anyukám nyomta a kezembe, hogy jaj hát csak azért vette meg az újságot mert tudja hogy én szeretem az ilyen sminkescuccokat:D .Már van pár ötletem hogy mit fogok kihozni belőlük, majd rakok fel képeket:)



Na és a legutolsó, ezt amikor megláttam, majdnem bepisiltem a röhögéstől. Egy MAC-nek titulált ecset amit 300Ft-ért vettem xD.Vicces hogy másolat de meglepően jól használható,puha a feje és szépen veszi fel a festéket.:)

Nos hát ennyi lenne a haul, bárkinek kérdése van, szóljon :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése