2011. december 25., vasárnap

Glitter in the air



Szeretem ezt a dalt, nekem kicsit karácsonyi hangulata van és én a havat hívom csillámnak olyankor amikor ilyen pici szemek esnek de esik és nagyon szép.Nos a pénteki koncert nagyon jó volt, igaz hogy kb 24óráztunk bátyámmal a saját hülyeségünkből, de nem ez a lényeg :D .A koncertek iszonyatosan jók voltak, a társaság pedig a lehető legjobb.Imádok a haditornás srácokkal bulizni, beszélgetni vagy bármit csinálni :D
A koncertek után és miután kikisértük az ebesi srácokat a buszhoz utána tesómmal még kajáltunk, meg fotózgattunk a főtéren a csillámló hóesésben, a kivilágított dolgokat.Szóval nagyon jól éreztük magunkat.A karácsony most szokottnál is nyugisabb volt, mindenki örült mindennek amit kapott, és Villőkénél a keresztlányomnál sem sültem fel a karácsonyi ajándékkal, mert nagyon féltem attól hogy olyanja már van amit vettem neki.(Egyébként playdooh gyurmakészletet kapott)
Holnap még meglátogatjuk a család többi részét:) No de lássátok, íme a mai sminkem :))))
Kicsit fagyos, kicsit nagyon glitteres :DDDD

Az a bizonyos fa amit mindenki sztárol Debrecenben xD, de szerintem amugy giccs :D

Light!

Vízcsap...tesóm fotózta, csak gondoltam felrakom :D

Én és az a csudálatos bazinagy fa :D

"Csillagos égbolt"
Ez csakúgy megtetszett, nagyon Tim Burtonosnek gondoltam akkor, de most így már nem az szerintem :D


Anya és a bátyusom

Furcsa hogy pont Szent estén nem volt egy deka smink sem a fejemen :D



Mandarin is kivette a részét a karácsonyból,  "csomagolt" (aludt a csomagolópapír alatt) és fogyasztotta velünk a  vacsorát, VIP helyen, mellettem egy széken :D Ez ám a luxus




Itt látszik hogy mennyire csillog az egész


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése