2011. december 20., kedd

Essence Circus Circus

Nos hát erről a trendkiadásról igazából nem tudok valami sokat, elvileg itthon is lehet kapni, bár én még egyetlen egy Rossmannban sem láttam még, csak a vámpíros téma van még kint.No de egyébként egész izginek tűnnek ezek a cuccok, én a szájfényekkel szemezek, ha tényleg kaphatóak itthon akkor én tuti veszek egy olyan vöröset *__*
Na lássuk a medvét!!!:D


Stay all day eyeshadow, ez hosszantartó hatást igér, hát meglátjuk ha meglátjuk :D
3 színben kapható : 01 it’s magic, 02 raise the curtain for… ,03 my sparkling acrobat

Neszeszeres táska, hát nem az én stílusom, de kinek mi :D Ezért én nem vagyok odáig igazából :D

Folyékony színes tusok két színben: 01 it’s magic, 02 my sparkling acrobat


Szájfények, na ezekre vagyok kiváncsi főleg arra a pirosra *__*
01 applause, applause , 02 my glammy acrobat. 



Highliter: 01 it’s magic

Lakkok 4 színben: 01 my sparkling acrobat, 02 don’t feed the tiger, 03 applause applause, 04 cotton candy(nem tudom melyik lehet a ne etesd a tigrist nevű bár van egy tippem, de nekem ez a név tetszik a legjobban :DDDD


Köröm matricák: 01 come in, one and all! , 02 big top.


Pocket spray - ez ugyanaz mint a nagy csak kicsibe :D (jól megmondtam:D)

Csábító illatot igér, bár a vámpírosnak is olyat igért és nekem marhára nem jött be az a parfüm, remélem ennek jobb illata lesz mert ezt lehet megvenném, bár csak az üvege miatt.imádom az ilyen pumpás parfümöket *___*


Nos, hát ha tényleg kapható lesz itthon is akkor jó vásárolgatást!!!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése