2011. november 13., vasárnap

Whislist/Kívánságlista

Na hát az utóbbi időben szép kis kívánságlistám gyűlt össze, mivel rábukkantam pár dologra ami igencsak érdekel :D Sajnos nemigazán van pénzem, szóval még ha csak hasonlókat is de tud valaki nekem olcsón szerványolni az nagyon jó lenne, igazán nagyon boldog lennék :DDD

Hát igen nagyon régóta pályázok egy nagyobb ecsetkészletre mert azokból eléggé hiányt szenvedek.Bár igaz, hogy az Essence ecsetével és egy noname mini ecsetkészlettel szinte mindent megoldok, bár mostanában szoktam érzékelni a hiányt a készletemben :D



Ez a másik amire nagyon régen vágyom, egy matt szinekből álló matt paletta.Van egy nagy palettám azt már láttátok is, viszont annak az összes szine csillogós, fényes szín és elég uncsi már ez a rengeteg csillogás...


Ezt azért raktam be, mert nagyon régóta akartam kék hajat, de rájöttem hogy az én satnya hajzatom nem bírná ki azt a gyötrést amivel ezt a színt elérhetném, így szeretném magam kárpótolni egy kék parókával :DDDD Lehet gáz, lehet nem, de én simán hordanék egy kék parókát olyankor amikor van hozzá kedvem :D


Nos az egyik legnagyobb szerelmem most a nemrégen felfedezett Hell Bunny ruhák...a Hell Bunny cuccokból bármit elfogadnék ha valaki megdobna vele, de jelenleg az ilyen szabású ruhákra vadászok...

Éééééés természetesen itt van ez a gyönyörű Iron Fist cipellő is.Az Iron Fisthez is kb úgy állok mint a Hell Bunnyhoz, szóval bármi bármikor csak jó legyen rám :DDD...Ez a cipő az egyik kedvencem:)))


Na és ha már kívánságlista, igen egy forgómotoros tetoválógép is a kívánságaim közé tartozik :) Igaz hogy nem éppen smink és szépség kategória, de nagyon régóta szeretném már kipróbálni milyen egy ilyennel dolgozni, tetoválóberkekben csak dicséretet hallottam még ezekról a szerkezetekről.

Hát azthiszem most ez a szerény kis kívánságlistám...Nektek van hasonló?;))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése