2011. november 14., hétfő

Új Essence trendkiadás, Vampire's love

Na gondoltam boldogítalak titeket egy újabb posttal, mivel sminket nem nagyon tudok most felrakni ezért úgy gondoltam hogy a fantáziámat most a legjobban izgató smink trendkiadásról írok nektek amit az Essence ad ki a napokban.Elméletileg november 17-30-adikáig lesz elérhető ez a kiadás a DM  üzletekben:).
"Vámpírnaplók, Twilight és társai… a vámpír őrület újra meghatározza az idei téli trendet. mitikus éjszakák, végtelen szerelem, kísérteties és gyönyörű filmjelenetek – bárkit könnyen megfertőznek! az új essence “vampire’s love” trendkiadással elkészítheted a tökéletes vámpírsminket. vérvörös ajkak, sápadt, ragyogó bőr egy stílusos csavarral – nagyon titokzatos és csábító… az essence “vampire’s love” trendkiadás új termékeivel minden lány vámpírkirálynő lehet 2011 novemberében"


Azért is választottam ezt a kiadást, mivel szeretem a vámpírokat, bár nem a Twiglihtos és az ilyen divatvámpírokat hanem a régivágásúakat, akik még elégnek a napfényen, lányokat rabolnak stb stb...
A fenti szöveg az Essence oldaláról származik:) Na de elég a rizsából, lássuk mi vár ránk!!!


Pirosító zselé, egy árnyalatban kapható - 01 bloody mary árnyalatban(799Ft)

Vampire's love Parfüm - azt írják a honlapon hogy misztikus csábítás illata van :D(1999Ft)


ajakszínező - 01bloody mary és 02 true love árnyalatokban kapható(599Ft)

Gold old Buffy

Into the dark

True love

The dawn is broken

Hunt me if you can

A fentiek körömlakkok, de szerintem ez mindenkinek leesett, és a fenti szinekben kaphatóak.*__*(499Ft)

Volumizing lash powder (ez érdekel a legjobban, 899Ft)

Szemfestékpaletta- Love at first bite(1199Ft)

Csillámpúder - Lil' vampire árnyalat (899Ft)

Nos hát ennyi lenne mára :) ....Titeket megfogott ez a kollekció?Engem érdekel határozottan, lehet megveszek belőle pár dolgot, aztán tesztelek:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése