2011. október 26., szerda

Hajshow és sminkecske

Sziasztok, újabb poszttal jelentkezem, igaz hogy mostanában elég ritkaság számba megy, de hát sajnos ennyire futja az időmból.A hétvégén hajmodell voltam egy debreceni helyen a Stereoban, erről akarok kicsit beszámolni.Nagyon vártam igazából, mert nagyon kiváncsi voltam hogy milyen egy ilyen esemény, ezért hajlandó voltam vállalni azt is, hogy hajnalozzak és az első busszal menjek haza:) .Hát érdekes volt, a szervezettség annyira nemvolt valami hű de jó, mindent az utolsó pillanatban tudtunk meg kb, mi merre hogy hányszor.A hajam az nagyon áááh volt, fantasztikus, amit a Head Office fodrásszalonnak köszönhetek, legfőbbképpen Tollas Rolinak, mivel ő vágta a hajzatom:D.A sminkesekről már nem voltam ennyire elájulva.Kérdezgettem őket hogy hol tanultak, és kiderült hogy valami pesti iskolában tanulták a sminkelést.Elég profi cuccuk volt, amiket láttam hogy használtak az Maxfactor alapozó és spirál, MAC és asszem Sleek palettákat láttam náluk meg noname ecsetkészletet.A lényeg az hogy olyan fasza sminket csináltak mindenkinek, hogy kb úgy néztünk ki mint a bohócok :D
Teszek majd képet ki amit vakuval lőttem a mosdóban xD ....Szóval hosszú volt az egész, de aránylag jól éreztem magam, bár tény hogy nem az én világom ez a kifutós téma...
Naaah de készítettem 2 sminket is amit szívesen megcsináltam volna magamnak erre az estére, hát valószinűleg jobban jártam volna vele........LÁSSUK HÁT!:D

Borzasztó, úgy nézek ki mint egy barokk punk hölgy:DDDAnnyira fehér az arcom és az a rózsaszín pirosító ...áááá...fujjj...de a hajam király :D



És az én verzióim:





igen, be lett festve a hajzatom :))))


Vettem most pár új dolgot, szóval lesz majd egy kis haulos poszt is...biztosan unjátok ezt a sok hülye sminket :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése